torsdag 11. februar 2010

Sangsvaner


24 kommentarer:

  1. Dette er de vakreste svanebildene jeg noensinne har sett... Du skriver det selv i introen, at du ønsker å formidle stemninger. Og nettopp det - stemningen her kjenner man igjennom skjermen!

    Nydelig!!

    SvarSlett
  2. Absolutely fantastic: thanks for the wonderful shots!!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, og stemningen er jo til å ta og føle på.

    SvarSlett
  4. Nydelige stemningsbilder med flotte svaner.

    SvarSlett
  5. Stemningsfulle, nesten som maleri! Utrolig vakre:)

    SvarSlett
  6. Jeg får melde meg inn i hyllingskoret jeg også. Jeg liker særlig det første bilde. Et spesielt og vakkert lys. Trærne i bakgrunner er også fine!

    SvarSlett
  7. Stemingen stiger til topps med slike bilder som dette. Utrolig bra :)

    SvarSlett
  8. Hei Ivar!

    Du har en fantastisk tilnærming til det estetiske nydelig i dine landskap/naturbilder! Motivene er der, for mange men blir gjengitt visuelt og estetisk som det er umulig ikke å like!!
    Flott!!

    Må jeg velge....kanskje siste bildet!?

    Grattis...igjen Ivar!!:)

    Mvh Svend

    SvarSlett
  9. Ahhhh, for en herlig stemning i disse bildene.... Drømme, drømme... :)

    SvarSlett
  10. Other-worldly beauty, Ivar. I love these!

    SvarSlett
  11. Det var bra Ivar! Spesiellt bilde nr 3 :)

    SvarSlett
  12. Det var de vackraste svanbilder jag sett!! otroligt fint ljus i bilderna.
    Snyggt fotat!
    Anna

    SvarSlett
  13. Flotte bilder i vakre toner :)

    SvarSlett
  14. Knakende gode bilder! Spennende, annerledes, presentert med en dyktighet å bøye seg i støvet for!

    SvarSlett
  15. Som fångade i en dröm, mycket vackert!

    /Anna

    SvarSlett
  16. Tusen hjertelig takk for alle kommentarene. Det setter jeg virkelig pris på.

    SvarSlett
  17. Felicitaciones por esta hermosa y original serie fotográfica!!
    Joe

    SvarSlett
  18. GRATULERER SOM NN-er Ivar :)

    Har stor sans for dine "skaperverk" :)

    SvarSlett
  19. Takk skal du ha Geir Ole. Morro og komme
    inn ja:-)

    SvarSlett
  20. Gratulerer til medlemskapet i /NN. Jeg visste at du skulle bli medlem der til slutt. :)

    SvarSlett
  21. Takk skal du ha Terje! Dette er morro og stort for meg.

    SvarSlett
  22. Noen av de vakreste bilder jeg så i det siste..
    Nydelig stemning.

    SvarSlett