fredag 28. oktober 2011

Seinhøst


7 kommentarer:

  1. Ikke så originalt motiv, men originalt utført på ditt vis. Bakgrunnen/omgivelsene har veldig mye å si her! Utvilsomt likbart! (liker forøvrig kroppen i indianerstilling som kommer til syne når jeg velter maskina på stående venstrekant).

    :)

    SvarSlett
  2. Pent bilde. Jeg synes dette er noe av det bedre jeg har sett på en stund, innen "strå som speiler seg i vannet"-sjangeren. Fint utført.

    SvarSlett
  3. Bildet er vakkert. Og delikat. Men jeg er enig med Ingebjørg. Kanskje bildet skaper mer undring og blir mer spennende ved å snu det 90 grader mot klokka.

    SvarSlett
  4. Lekkert som vanlig Ivar. Liker de dype blålige tonene i bakgrunnen mot de gule stråkrusedullene. Er ikke enig i roteringsforslagene. Jeg ville gått for symetri, og valgt midtstilling horisontalt. Nå er det nesten midtstillt, og det er litt irriterende... :-)

    SvarSlett