onsdag 27. januar 2010

Frostrøyk


Januarkulden i svart/hvit.

10 kommentarer:

  1. For noen herlige frostrøykbilder, tar seg utmerket godt ut i svart hvitt:o) Blir morsomt å følge deg videre. Dette likte jeg veldig godt;o)

    SvarSlett
  2. Flott dette, Ivar. Passe tungt og dystert, jeg får litt følelse av vinterdepresjon.

    SvarSlett
  3. Fine bilder med mye stemning!
    Jeg er litt usikker på formatet og tenker at det hadde vært artig å kunnet sammenlignet med standard 10x13/15-format.
    Bilde nr 2 og 4 faller best i smak hos meg:)

    MVH
    Bjørn O

    SvarSlett
  4. Cuanta belleza en estas fotos, me encantan! Felicitaciones por su creatividad!
    Saludos, Joe

    SvarSlett
  5. Nydelig serie! Stemningsfulle og tiltalende gråtoner.

    SvarSlett
  6. Herlig stemning, drømmeaktige, meget gode bilder.
    Blir rent stum når jeg vandrer rundt blandt dine bilder! Du er knakende god!

    SvarSlett
  7. Veldig bra! Får frem den dystre følelsen som ligger over vinteren.

    SvarSlett
  8. Nyyyyydelige frostrøykbilder igjen Ivar.Virkelig knallgode og stemningsfulle bilder. Koser meg virkelig når jeg ser slike gode bilder.
    Her klarer jeg ikke å finne noen favoritt blandt de fire...alle er bare helt toppers. Nydelig gråtoner. Jeg nyter..:)

    SvarSlett
  9. Ahhh... strålende utnyttelse av lys, stemning, toner og kontraster.

    SvarSlett
  10. Takk for hyggelige kommentarer alle sammen. Glad at bildene og stemningen fallt i smak.

    SvarSlett